Pomysł na agencję turystyczną

silver-jubilee-bridge-402943_640Jest wiele osób w naszym kraju, które chciałyby założyć biuro podróży i od razu odpowiednio je wypromować, albo takie które są już właścicielami biura a nie mają pomysłu jak je odpowiednio zareklamować.

Polskie prawo wyróżnia trzy rodzaje prowadzenia działalności turystycznej: agent, pośrednik i organizator turystyczny. Jeśli mielibyśmy ochotę samodzielnie organizować wycieczki (np. samolotowe, autokarowe) czyli wysłać klienta jakimś środkiem komunikacji do konkretnej miejscowości lub hotelu, to musimy postarać się o zyskanie miana organizatora turystyki.

Bardziej dochodową formą jest jednak prowadzenie agencji turystycznej. Jest to miejsce, w którym klienci będą mogli znaleźć dużą ilość wycieczek od wielu organizatorów turystyki- tzw. touroperatorów. Żeby prowadzić agencję turystyczną nie trzeba spełniać żadnych wymogów formalnych, wystarczy wpis o prowadzeniu działalności, nie trzeba mieć żadnych ubezpieczeń ani gwarancji bankowych. Jest się po prostu sprzedawcą dostępnych na rynku produktów.

Wiadomo, że głównym wyznacznikiem sukcesu będzie cena za jaką można nabyć wycieczkę w konkretnym biurze podróży. Jednak klient wybierając biuro, z którego usług chce skorzystać, będzie kierował się również tzw. „oprawą” wycieczki.

Liczy się obsługa, wygoda, szybkość, pewność i bezpieczeństwo jakie jesteśmy w stanie zapewnić klientowi. Warto również zaproponować trochę inne warianty niż proponują inne biura podróży. Postawmy na wycieczki samolotowe, autokarowe do miejsc mało popularnych, ale wartych odwiedzenia.

W ten sposób na pewno przyciągniemy te osoby, które są znudzone standardowymi propozycjami zwiedzania. Jeśli klient wróci z takiego wyjazdu zadowolony, będzie to dla nas najlepszą formą reklamy.

Dodaj opinię

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Antyspam * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.