Przełączniki Phybridge ułatwią wdrażanie telefonii IP w Polsce

ipRozwiązania firmy Phybridge, które umożliwiają łatwe wdrażanie systemów telefonii IP, Unified Communication, call center i monitoringu IP przy wykorzystaniu dotychczasowej infrastruktury telefonicznej w budynkach – są już dostępne w Polsce. Producent oferuje je za pośrednictwem firmy Acnet, która została wyłącznym dystrybutorem Phybridge w Polsce.

Oferta Phybridge to przełączniki, które dostarczają Ethernet i zasilanie (PoE) na jednej parze miedzianej przewodu telefonicznego, z czterokrotnie większym zasięgiem niż tradycyjne przełączniki. Dzięki urządzeniom Phybridge można wykorzystać istniejącą w budynkach infrastrukturę telefoniczną do stworzenia niezawodnej, oddzielnej sieci dla komunikacji głosowej i przesyłu danych. Z tego powodu przełączniki Phybridge idealnie nadają się do wdrożeń systemów telefonii IP, Unified Communication, call/contact center, jak również rozwiązań z zakresu monitoringu IP.

Zastosowanie rozwiązań Phybridge przy wdrażaniu systemów telefonii IP czy monitoringu IP znacznie redukuje koszt takiego wdrożenia oraz skraca jego czas. Wykorzystując istniejącą infrastrukturę, bazującą na tradycyjnej jednoparowej architekturze, przełączniki Phybridge pozwalają na łatwe podłączenie urządzeń IP wraz ze zdalnym zasilaniem PoE. W ten sposób zostaje wyeliminowanych wiele ograniczeń technicznych istniejącej infrastruktury sieciowej oraz radykalnie zmniejsza się koszt podłączenia pojedynczego użytkownika – tłumaczy Jacek Smolarz, wiceprezes Acnet Sp. z o.o.

hurtowa sprzedaż paliw

Oferując skalowalne rozwiązania Phybridge, które są łatwe w instalacji i obsłudze, Acnet może pomóc organizacjom dowolnej wielkości w szybkiej migracji do telefonii IP. Partnerstwo Phybridge i Acnet w Polsce ułatwi resellerom i organizacjom tworzenie niezawodnych sieci konwergentnych, umożliwiających przesyłanie głosu i danych – mówi Viv Singh, wiceprezes dla EMEA w Phybridge.

Przedstawiciel Phybridge dodaje też, że branża telekomunikacyjna przez wiele lat szukała łatwiejszego i tańszego sposobu na migrację klientów do rozwiązań opartych o protokół IP. Phybrigde znalazł na to unikatowe rozwiązanie, które do tej pory zostało pomyślnie wdrożone w wielu organizacjach w Europie i Ameryce Północnej z takich segmentów rynku, jak: edukacja, opieka zdrowotna, turystyka, instytucje rządowe i samorządowe, biznes. Produkty Phybridge są także chętnie wykorzystywane i rekomendowane przez wielu dostawców telefonii IP na świecie, jak Aastra, Avaya, BroadSoft, Mitel, NEC, Unify, Cisco, Polycom.

Rozwiązania Phybridge idealnie wpisują się w portfolio produktów VoIP dostarczanych przez Acnet. Dla bliższego przedstawienia rozwiązania integratorom, osobom związanym z wdrożeniami telefonii IP, Unified Communication czy monitoringu IP, Acnet i Phybridge przygotowują seminaria produktowe. Odbędą się one w Krakowie (10/06/2014), Warszawie (11/06/2014) i Gdańsku (12/06/2014). Rejestracja na te seminaria odbywa się na stronie www.acnet.com.pl.

Dodatkowe informacje

Phybridge to kanadyjska firma, która oferuje rozwiązania ułatwiające wdrażanie systemów telefonii IP, Unified Communication, call center i monitoringu IP. Z rozwiązań Phybridge korzysta około 150 tys. abonentów na świecie. Produkty firmy były wielokrotnie nagradzane za innowacyjność przez takie organizacje, jak m.in. Gartner, CRN, Avaya, TMC. Są one także rekomendowane i certyfikowane przez takich dostawców telefonii IP na świecie, jak: Aastra, Avaya, BroadSoft, Mitel, NEC, Unify, Cisco, Polycom. Dodatkowe informacje: http://www.phybridge.com.

Dodaj opinię

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *