Jak napisać skuteczne ogłoszenie sprzedaży mieszkania?

Jak napisać skuteczne ogłoszenie sprzedaży mieszkania?

Wydawałoby się, że tylko kupno mieszkania może nam przysporzyć wielu problemów. Jednak sprzedaż lokalu również wiąże się z wieloma kwestiami, o które powinniśmy zadbać. Gdzie wystawiać ogłoszenia o sprzedaży i jak powinny one wyglądać, by zachęcić potencjalnych klientów?

Po pierwsze – dodawanie ogłoszenia

Jeśli chcesz wybrać najlepszy kanał przekazu, czyli odpowiedni serwis ogłoszeniowy, na którym możesz umieścić również swoją ofertę, spróbuj wpisać w wyszukiwarkę frazy typu: „sprzedam mieszkanie Lubin” (http://nieruchomoscilubin.com/), „sprzedać nieruchomości” czy „ogłoszenia nieruchomości”. Spośród wszystkich wyników na pewno uda Ci się znaleźć kilka popularnych serwisów, na których jest dużo użytkowników oraz potencjalnych klientów.

Jak powinno wyglądać dobre ogłoszenie?

Przede wszystkim najważniejsze w ogłoszeniu są dwie rzeczy – zdjęcia oraz treść. Jeśli chodzi o fotografie, najlepiej zrobić je aparatem dobrej rozdzielczości. Zdjęcia, które wyglądają jak zrobione kalkulatorem na pewno nie przekonają potencjalnych klientów. Fotki powinny być wykonane w świetle dziennym. Podstawą jest poprawne kadrowanie. Każde pomieszczenie powinno być zaprezentowane najlepiej z dwóch stron. Jeśli są jakieś ważne defekty, które znaczącą wpływają na koszt mieszkania, lepiej ich nie ukrywać. Prędzej czy później odwiedzający mieszkanie i tak się o nich dowiedzą.

Treść ogłoszenia powinna być przede wszystkim zrozumiała i konkretna. Ważne również, by była pisana poprawną polszczyzną. Unikaj błędów ortograficznych, gramatycznych czy stylistycznych, które skutecznie zniechęcają ludzi i sprawiają, że tekst jest mało czytelny. Musisz przede wszystkim skupić się na zaletach mieszkania. Duży taras? Przestronna kuchnia? A może osobna łazienka i WC? Pamiętaj, by wspomnieć również o ewentualnych istotnych cechach lokalizacyjnych (blisko przystanków autobusowych?), technicznych i użytkowych. Tekst warto dzielić na akapity, aby był bardziej czytelny.

Kiedy już zamieścisz ogłoszenie, warto podzielić się nim na portalach społecznościowych, by dotrzeć do większej ilości odbiorców. Korzystając z facebooka, umieszczaj go w różnych grupach z ogłoszeniami.

Dodaj komentarz